Бесіда з елементами тренінгу на тему: «Ментальне здоров’я. Ти як?»

 

Здоров’я - не все, але все без здоров’я – ніщо.

Давньогрецький філософ Сократ

 Класний керівник групи №20 Гузеєва М.М. провела бесіду з елементами тренінгу на тему: «Ментальне здоров’я. Ти як?». Під час бесіди учні висловлювали свої думки про здоров’я, цінність здорового способу життя, важливість формування у себе вмінь, навичок, спрямованих на збереження, зміцнення і розвиток ментального здоров’я.  Учні дізналися, як сприяти визначенню та усвідомленню факторів, що впливають на психічне здоров’я, створенню умов для формування  у себе позитивного ставлення до життя та власного здоров’я. 



 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Цікава та актуальна зустріч директорів

  Ужгородська філія Закарпатського обласного центру зайнятості   "Працевлаштування випускників центрів професійно технічної освіти, про...