Інформаційний мікс «Здоров’я – головний життєвий скарб»

 


Здоров'я – це те, що люди більше всього
прагнуть зберегти і менше всього бережуть
Ж. Лабрюйєр

 

До Всесвітнього дня здоров'я  медичним працівником та бібліотекарями ДНЗ УЦПТО проведено  інформаційний мікс під назвою «Здоров’я – головний життєвий скарб». Програма заходу  включала різноманітні дійства:

- бесіда з медичним працівником закладу О.І. Ганькович - «Я – моє здоров’я – моє життя», яка дала цінні поради учням як прожити довго і активно та розкрила секрети всього того, що сприяє досягненню внутрішньої гармонії людини;

         - представлення книжкової виставки-заклику «Здоров’я – шлях до довголіття», на якій до уваги відвідувачів бібліотеки представлено книжкові та періодичні видання, що здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості;

         - бібліографічний огляд «Здоров’я в твоїх руках», під час якого з  користувачами обговорили  усі можливі шкідливі звички та прийшли до висновку, що здоровий спосіб життя - це запорука успіху;

         - проходження тестів «Чи здоровий ти фізично,» та «Вплив звичок на здоровя”.

          «Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими та пам'ятайте, що ваше здоров'я - у ваших руках» - такими були заключні слова організаторів заходу.

 



















Немає коментарів:

Дописати коментар

Мистецька мандрівка біля книжково-етнографічної виставки "А над світом українська вишивка цвіте..."

  А українська вишиванка — диво, У ній народу код, його душі. І кожному в ній зручно і красиво, Вдягнути ж вишиванку поспіши. І гордо йди у ...